Ponad 28 tysięcy emocji w nowej kampanii reklamowej Samsung

Szeroko zakrojona kampania obejmie takie kanały komunikacyjne jak: ATL, BTL, online oraz PR.

Samsung rozpoczyna kolejne działania komunikacyjne promujące telewizory oraz platformę Samsung Smart TV. „28 850 emocji do przeżycia” to główne hasło kampanii. Głównym celem wszystkich działań komunikacyjnych będzie przypomnienie polskim konsumentom, że platforma Samsung Smart TV zapewnia dostęp do największej liczby polskich aplikacji i do ponad 28 tys. różnorodnych materiałów video – filmów, seriali, programów, które można oglądać za darmo przez 24 godziny na dobę. Uruchomiona została również strona http://www.samsungsmarttv.pl/, na której umieszczono informacje oraz praktyczne porady w formie filmów edukacyjnych na temat Samsung Smart TV i rozwiązań zastosowanych w tych telewizorach.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN, TVP oraz w Polsacie. W listopadzie i grudniu wyemitowanych zostanie 6 tysięcy 30-sekundowych spotów reklamowych. Spoty emitowane będą także w 56 kinach w całej Polsce. Kreacje można obejrzeć także na www.samsungsmarttv.pl/#/learn/commercial.

Działania ATL obejmują również kampanię prasową. Reklamy pojawią się między innymi w magazynach lifestylowych, prasie wnętrzarskiej, tygodnikach opiniotwórczych oraz magazynach telewizyjnych. Kampania online realizowana będzie w największych portalach informacyjnych, filmowych, społecznościowych oraz w porównywarkach cenowych.

W ramach działań w punktach sprzedaży w wybranych sklepach pojawią także się specjalne ekspozycje nawiązujące do kreacji kampanii oraz standy z materiałami POS.

Samsung przygotował także serię 8 filmów edukacyjnych o Samsung Smart TV, które w przejrzysty i zrozumiały sposób tłumaczą wszystkie najważniejsze funkcje telewizorów. Materiały dostępne są na stronie producenta, stronie kampanii oraz na polskim kanale YouTube pod adresem www.youtube.com/user/samsungpolska.  

Za adaptację spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja Cheil Polska. Key Visual kampanii w prasie i w Internecie oraz adaptacja strony internetowej to zasługa agencji FireFly Group, a materiały edukacyjne przygotowało FDR Studio. Za działania public relations odpowiada Euro RSCG Sensors. Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.